سایت مشاوره تحصیلی کنکور تجربی سینا تهرانی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. دپارتمان ها
  4. chevron_right
  5. دپارتمان مشاوره کنکور
  6. chevron_right
  7. سایت مشاوره تحصیلی کنکور تجربی سینا تهرانی

مشاوره تحصیلی کنکور سینا تهرانی : ویژه رشته های تجربی و ریاضی

در مرکز مشاوره کنکور درس زندگی، خدمات مشاوره تحصیلی بطور ویژه و بدون محدویت سنّی و بدون شرط معدل به دانش آموزان و داوطلبین رشته های تجربی و ریاضی ارائه می شود. بنابراین خدمات مشاوره تحصیلی ما شامل حال عزیزان رشته های علوم انسانی ، هنر و … نمی گردد.

چرا سینا تهرانی بهترین مشاور تحصیلی و درس زندگی رتبه سازترین مؤسسه کنکور است

  • سینا تهرانی رتبه ۱۰ رشته ریاضی در کنکورسراسری است.
  • تحصیلات سینا تهرانی یعنی دکترای مدیریت و برنامه ریزی آموزشی از یکی از سه دانشگاه برتر جهان یعنی استنفورد؛ کاملا با کار ایشان در زمینه مشاوره تحصیلی منطبق است.
  • مؤسسه درس زندگی به عنوان رتبه آورترین مؤسسه کنکور از نگاه دانش آموزان تیزهوش شهر تهران و دانشجویان رشته پزشکی دانشگاههای تهران ، شهیدبهشتی و علوم پزشکی ایران شناخته شده است. ( اینجا را کلیک نمایید )
  • کسب عنوان بهترین مشاور تحصیلی( اینجا را کلیک نمایید)
  • کسب عنوان رتبه آورترین مشاور تحصیلی و کنکور به دلیل سهم ۵۸ درصدی شاگردان تهرانی در تصاحب رتبه های زیر صد کشوری سال ۹۷ ( اینجا را کلیک نمایید)
  • کسب عنوان بهترین مشاور تحصیلی از نگاه تیزهوشان شهر تهران
  • کسب یک رتبه تکرقمی تجربی و سه رتبه تکرقمی ریاضی شاگردان گروه درس زندگی در کنکور ۹۹ ( اینجا را کلیک نمایید)
  • کسب ۳ رتبه نخست تجربی و ۵ رتبه نخست ریاضی از سال ۱۳۸۹ تاکنون بهمراه دهها رتبه تکرقمی کشوری و مناطق سه گانه و نیز صدها رتبه ی دو رقمی توسط شاگردان گروه درس زندگی
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۰۰ دانش آموز سابق گروه درس زندگی برای اخذ بورسیه و یا پذیرش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاههای هاروارد ، اِم آی تی ، استنفورد ، برکلی ، بریتیش کلمبیا ، تورنتو و …

برنامه ریزی درسی برای کسب رتبه های تکرقمی و دو رقمی کاری بسیار حسّاس و کاملا علمی است

متأسفانه برخی از مشاوران تحصیلی سالها این تفکر اشتباه را به دانش آموزان القا می کردند که برنامه ریزی درسی کار خود دانش آموز است!
سؤالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه دانش آموزی که هیچ تجربه ای ندارد و هنوز کنکور نداده و یا در این آزمون نتیجه خوبی نگرفته است می تواند برای خودش برنامه ریزی درسی انجام دهد؟
مگر دانش آموز بر فرآیند برگزاری آزمون سراسری از مرحله روانشناسی تا طراحی ، چیدمان و برگزاری آن اِشراف علمی دارد که بتواند برای خودش برنامه ریزی کند؟
از طرفی رقابت تنگاتنگ و فشرده برای قبولی در رشته های پرطرفدار پزشکی و مهندسی بهترین دانشگاههای تهران هیچ جایی برای آزمون و خطا نمی گذارد، یک برنامه ی درسی اشتباه می تواند سرنوشت تحصیلی بچه ها را به نابودی بکشاند. به همین دلیل برای موفقیت در کنکور به دانش برنامه ریزی مشاور تحصیلی ای نیاز است که خودش در یکی از بهترین دانشگاههای برتر جهان در رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی تحصیل کرده است 

آموزش بهترین ، کاملترین و سریعترین روشهای مطالعه و یادگیری درس های عمومی و اختصاصی

از نگاه بسیاری از مشاورین تحصیلی و کنکور منظور از روش های مطالعه و یادگیری، صرفا یک خلاصه برداری ساده لوحانه است اما مگر می شود با این روشهای ساده اندیشانه در کوتاهترین زمان ممکن بتوان سؤالات هوشمندانه طراحان باهوش سازمان سنجش را حل کرد!؟

بنابراین برای موفقیت در این مبارزه علمی می بایست روش های مطالعه ای را بیاموزید که به شما در دست یابی به ایده ها و تفکرات طراحان کنکور و نیز روشهای سریع تست زنی و مدیریت زمان کمک کند.

در مرکز مشاوره تحصیلی درس زندگی شما این روشها را به کمک سینا تهرانی مشاور برجسته تحصیلی ما خواهید آموخت. 

چرا نسخه ی یک رتبه برتر سال های گذشته را نمی توان برای شما پیچید؟

امر مشاوره تحصیلی و بخصوص مشاوره کنکور تجربی یک تخصص است. اما متأسفانه اینروزها هرکسی که از راه رسیده خود را مشاور کنکور می داند. از آن دانشجوی دانشگاه آزاد فلان شهر گرفته که با رتبه شش رقمی اش مدعی است از هر دانش آموزی رتبه زیر صد می سازد تا دانشجوی پزشکی ای که تصور می کند چون خودش رتبه ی خوبی در کنکور کسب کرده لابد مشاور تحصیلی خیلی خوبی هم خواهد بود.
از طرفی نمی توان همان نسخه ای که باعث موفقیت یک رتبه تکرقمی در کنکور سراسری شده است را برای سایر دانش آموزان پیچید زیرا هر انسانی ویژگی های شخصیتی ، روانشناختی ، حافظه ای و عادات مثبت و منفی خاص خودش را دارد و لذا یک مشاور تحصیلی خوب می بایست برای هر فرد ، روش مشاوره ای خاص خودش را در پیش بگیرد.

با عضویت در سامانه آزمون های آنلاین درس زندگی با نخبه های مدارس کشور رقابت کنید

مدعی نیستیم بالاترین جامعه ی آماری را از نظر کمیت شرکت کنندگان در آزمون های آنلاین را داریم ، بلکه مدعی هستیم بالاترین جامعه ی آماری دانش آموزان نخبه از بهترین های مدارس کشور در سامانه قدرتمند آزمون های آنلاین ما حضور دارند
تا این لحظه دانش آموزان نخبه ی بیش از ۲۵۱ دبیرستان رتبه آور کنکور در این سامانه با یکدیگر رقابت می کنند. دانش آموزانی از مدارس ماندگار البرز تهران، علامه طباطبایی تهران، شعبات مدارس علامه حلی تهران ، انرژی اتمی ، مدارس سلام ، مدارس فرزانگان شهرهای تهران ، تبریز ، مشهد ، اصفهان ، شیراز ، کرج ، مدارس تیزهوشان هاشمی نژاد مشهد ، شهید اژه ای اصفهان ، فرزانگان امین اصفهان و دهها مدرسه دیگر …

اطلاع سریع از آخرین اخبار و مطالب مرکز مشاوره کنکور درس زندگی

جهت اطلاع از آخرین اخبار ، ظرفیت های جدید ثبت نام در مرکز مشاوره تحصیلی درس زندگی و نیز مطالب جدید می توانید از طریق لینک زیر در کانال تلگرام رسمی ما عضو شوید

۶۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام شما مشاوره خصوصی با آقای تهرانی هم دارید؟

  • سلام . من امسال میرم دوازدهم و ابوریحانی هستم. چطوری میتونم از آقای تهرانی بصورت اختصاصی مشاوره کنکور بگیرم.
    سطح درسیم خیلی خوبه و می خوام رتبه بشم.

    • دپارتمان ثبت نام
      ۱۴۰۲-۰۳-۲۰ ۱۸:۴۵

      سلام وقت بخیر
      در همین صفحه بر روی لینک بنفش رنگ کلیک کنید تا به صفحه تکمیل فرم پیش ثبت نام هدایت بشید. فرم رو تکمیل و برای ما ارسال کنید تا بررسی کنیم.

  • سلام من مریم هستم دوازدهم تجربی یعنی امسال میرم دوازدهم. چند روز پیش فرم پیش ثبت نام پر کردم اول ایمیلم هم کلمه mary هست. میخاستم بدونم چرا برام ایمیلی نفرستادید! سه روزی هست که منتظرم و نمی خوام زمانو از دست بدم چون مدرسمون فرزانگان یک هستش که در زمینه کنکور و مشاوره تحصیلی خیلی ضعیفه و همینجوریشم دارم از رقبا عقب می افتم ممنون میشم پیگیری کنید

    • دپارتمان ثبت نام
      ۱۴۰۲-۰۳-۱۹ ۱۸:۲۱

      سلام وقت بخیر
      من چک کردم ایمیل براتون ارسال شده اما ممکنه بجای اینباکس به بخش اسپم رفته باشه لطفا اون قسمت رو هم چک کنید و اگر بازهم مشکلی بود از بخش تیکت ها در پنل کاربری یک پیام به ما بدین تا راهنمایی تون کنم.

  • سلام روزتون بخیر
    شمارو مامان یکی از دانش آموزان کنکور امسالتون ( بیتا ) به من معرفی کرده البته خودمم قبلا مقالات آقای تهرانی رو دنبال میکردم و با ایشون آشنا هستم. الان میشه بگید برای من که میرم دوازدهم دیر نشده که بخوام در حد بیتا پیشرفت کنم ! چون واقعا برام فقط پزشکی تهران مهمه نه چیز دیگه ! خواهش میکنم جوابمو بدین خیلی استرس دارم

    • دپارتمان ثبت نام
      ۱۴۰۲-۰۳-۱۸ ۲۱:۵۲

      سلام وقت بخیر
      تا زمانیکه وضعیت شما بصورت دقیق بررسی نشه نمیشه اظهار نظر کرد اما بر اساس تجربیات قبلی ؛ هنوز دیر نشده ولی باید بلافاصله بعد از اتمام امتحانات در مسیر مشاوره کنکور ما قراربگیرید تا عقب افتادگی ها جبران بشه.

  • محمدیاسین
    ۱۴۰۲-۰۳-۱۷ ۱۴:۱۹

    با سلام و خسته نباشید من دو سالی هست که با آزمونهای یکی از مؤسسه های کنکور درس می خونم و ترازم هم در آزمونهاشون در حد بالایی هست اما پدر و مادرم معتقدند که برای تصاحب رتبه های تکرقمی باید تحولی ایجاد کنم و به همین دلیل به پیشنهاد ایشان و مطالعات خودم تصمیم گرفتم که ادامه راه رو با استاد تهرانی طی کنم. فقط نمی دونم که آیا این پرش از برنامه های قبلی به برنامه های ایشون مشکلی ایجاد نمی کنه و اینکه آیا می تونم به شاگردای قدیمی ایشون برسم ؟ و اینکه اجازه دارم مشاوره حضوری بگیرم یا فقط امکان مشاوره آنلاین وجود داره؟

    • دپارتمان ثبت نام
      ۱۴۰۲-۰۳-۱۷ ۱۹:۲۶

      سلام وقت بخیر
      قطعا یک الی دو هفته طول خواهد کشید تا شما با سیستم مشاوره کنکور جناب تهرانی سازگار بشید. در خصوص مشاوره حضوری نیز مشکلی وجود نداره و می تونید تقاضای مشاوره حضوری هم بدهید.

  • ببخشید من از شهر مشهد مزاحمتون میشم و مدرسه شهیدهاشمی نژاد یک تحصیل میکنم خواستم بدونم آقای تهرانی به ما هم مشاوره کنکور میدند یا فقط مشاوره هاشون مخصوص بچه های تهران هست؟
    البته منظورم مشاوره خصوصی بصورت حضوری هست. چون شنیدم که ایشون قبل از کرونا مشاوره حضوری هم داشتند. من مشکلی برای رفت و آمد ندارم و هر زمان ایشون بفرمایند برای جلساتشون می یام تهران
    ببخشید متنم طولانی شد. تشکر

  • با سلام
    دختر من امسال میره یازدهم ، رشته تجربی از دبیرستان استعداد های درخشان فرزانگان تبریز ؛ تعریف دکتر تهرانی رو از رتبه تکرقمی پارسال مدرسه شون شنیدیم و تصمیم گرفتیم که امسال مزاحم آقای دکتر بشیم.
    دخترم پایه درسی قوی داره و معدلش هم همیشه ۲۰ بوده
    سوالی داشتم از خدمتتون : آیا امکانش هست دخترم را در طرح خصوصی دکترتهرانی بپذیرید! من و پدرش قول میدیم که مثل بقیه شاگرداتون سربلندتون کنه ! هزینه هاش هم هرچقدر باشه من و پدرش پرداخت میکنیم و از این بابت مشکلی نداریم.

  • سلام امیدوارم حالتون خوب باشد ببخشید درسته که شما برای کسانی که رتبه ی سال گذشته شان بیش از ده هزاراست مشاوره نمی دهید؟

  • سلام ببخشید ماکه ازشهرستان های دورهستیم برای مشاور باید تهران بیایم؟

  • با سلام و خداقوت خدمت شما .سوالی که از محضر شما دارم مربوط به آزمونهای آنلاین میباشد .شرایط عدم ثبت نام و یا حذف داوطلب بعد از چندین بار آزمون دادن چیست؟آیا برای هر آزمون آنلاین حد نصابی تعیین شده تا پیش شرط شرکت در آزمون بعدی باشد ؟ پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم.

    • درس زندگی
      ۱۳۹۸-۱۰-۱۵ ۱۰:۵۳

      سلام آیدا هستم از دستیاران
      اگر مدارک ثبت نام کامل و خوانا باشد قطعا ثبت نام شما در سامانه آزمون آنلاین درس زندگی تأیید خواهد شد.
      همچنین هیچ حدنصاب یا محدودیتی برای شرکت در آزمون ها وجود ندارد.

  • سلام هرچقدر تلاش می کنم موفق به ثبت نام دخترم نمیشوم لطفا راهنمایی بفرمایید

  • با سلام و احترام
    بنده ۴٣ ساله و کارمند خصوصی هستم کارشناس مترجمی زبان انگلیسی و ارشد مدیریت بازرگانی،با توجه به علاقه فراوان به رشته داروسازی قصد شرکت در کنکور را دارم.آیا امکان بهره مندی از مشاوره و برنامه ریزی جناب تهرانی برای امثال من وجود دارد؟سپاس

  • slm man 2 sale poshte konkrm mikham vse sale sevom konkore nezam jadid bdm
    mikhstm bdonm hnoz baraye sabte nam forsat hast?

  • سلام میشه لطفاشرایط پذیرش آقای تهرانی روبگین؟ممنون

  • با سلام و عرض ادب، من دخترم سال ٩٩ کنکور داره، رشته تجربى هست. دو طرح براى مشاوره تحصیلى ارائه داده بودین مطالعه کردم، براى تماس هم شماره اى نگذاشتین، هزینه این دوره ها رو هم اعلام نکرده بودین. درخواست بنده این بود که چطور میشه از هزینه ها با خبر شد. ممنون میشم اطلاع بدین بهم.

  • سلام وقتتون بخیر .من در یکی از شهرستان ها پانسیون دارم می خواستم توی قسمت آموزش مشاوره تحصیلی تون شرکت کنم.می خواستم بپرسم فقط حضوری انجام میشه ؟ و توی قسمت ثبت نام سر برگ و نامه رسمی رو باید از کجا داشته باشم؟

  • مجید کشاورزی
    ۱۳۹۷-۰۸-۱۲ ۰۶:۲۹

    سلام
    من پدر غزل کشاورزی هستم کلاس دهم تجربی از شیراز و چند روز پیش ثبت نام کردم ولی هنوز تماسی گرفته نشده است و یا ایمیلی زده نشده. ممنون میشم به شماره بنده تماس بگیرید

    • درس زندگی
      ۱۳۹۷-۰۸-۱۲ ۱۸:۲۱

      سلام مهسا هستم از دستیاران
      با درخواست فرزند شما مخالفت شده است زیرا دو بار اقدام به تکمیل فرم کرده است که بار اول بجای فایل ویدئویی فایل صوتی ارسال کرده اند. مرتبه دوم نیز فایل ویدئویی کیفیت لازم را ندارد.

  • سلام.ببخشید میشه درمراحل ثبت نام فیلم سه دقیقه ای را نفرستم.میشه در برگه ای جواب سوالات را بنویسم و عکسش را بفرستم.خواهش میکنم جوابم رو بدید.

  • سلام می خواستم برای مشاوره دخترم ثبت نام کنم ادرس شما کجاست

    • درس زندگی
      ۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۱:۳۸

      سلام امیرحسین هستم از دستیاران
      اگر فرزندتان در یکی از مقاطع دهم و یازدهم رشته های تجربی یا ریاضی تحصیل می کند ابتدا باید از طریق لینک زیر ، فرم پیش ثبت نام طرح مشاوره تحصیلی مورد نظر خود را تکمیل و ارسال نماید تا بررسی شود. بدیهی است در صورت تأیید اولیه، سایر مراحل ثبت نام به اطلاعتان خواهد رسید.

      لینک آشنایی با طرح های مشاوره و تکمیل فرم پیش ثبت نام

      • سلام، خسته نباشید،
        من دانشجوی ترم ۲ رشته مدیریت بازرگانی هستم، سال ۹۶ دیپلم ریاضی فیریک گرفتم با معدل ۱۸/۹۳ ، پیش دانشگاهی خارج از کشور بودم و مدرک کالج گرفتم. در تهران ،مدرک کالج را معادل مدرک پیش دانشگاهی ریاضی فیزیک ایران از سازمان امور مدارس بین الملل گرفتم.
        تصمیم دارم که برای کنکور تجربی شرکت کنم.
        میخواستم بببینم میتونم اقدام کنم از طریق فرم و طرح ثبت نام شما؟

        متشکرم

        • درس زندگی
          ۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۰۸:۵۱

          سلام بهناز هستم از دستیاران
          با توضیحاتی که فرمودید مشکلی برای ثبت نام شما وجود ندارد فقط لطف بفرمایید همین توضیحات را در بخش توضیحات فرم پیش ثبت نام خود نیز قید نمایید

          • با سلام، صدف هستم
            ممنون از راهنمایی شما.
            سوال دیگه ای که داشتم در رابطه با زمان دقیق برای ثبت نام هستش.
            اگر متقاضی کنکور ۱۴۰۰ باشیم
            برای ثبت نام دقیقا چه زمانی باید اقدام کرد؟
            متشکرم

          • درس زندگی
            ۱۳۹۸-۰۸-۱۸ ۱۱:۵۷

            سلام محمدی هستم از دستیاران
            ثبت نام از هم اکنون قابل انجام است

    • سلام برای داوطلب ۹۹ رشته ریاضی هم مشاوره انجام می‌دهید؟

  • سلام . من دیپلم تجربی ام رو سال ٨۶ گرفتم و سال ٩٢ فارغ التحصیل مهندسی شیمی شدم . بخاطر علاقه ی شدیدم به دامپزشکى تصمیم گرفتم دوباره بخونم و کنکور بدم . اما تو طرح های مشاوره تون ، انگار فارغ التحصیل زیر ٩٢ رو قبول نمیکنید . براى امثال من مشاوره اى ندارید ؟

  • باسلام
    آقای تهرانی دوره تربیت مشاورتحصیلی هم برگزار میکنند؟

  • مبینا دانشمندی
    ۱۳۹۷-۰۶-۳۱ ۰۸:۱۷

    سلام من متقاضی طرح B98 هستم در مرحله اول پیش ثبت نام بعد از ارسال فیلم و کارنامه وقتی گزینه بعدی را می زنم سیستم عمل نمی کند لطفا راهنمایی کنید

    • درس زندگی
      ۱۳۹۷-۰۶-۳۱ ۰۹:۵۴

      سلام امیرحسین هستم از دستیاران
      هنگام تکمیل فرم پیش ثبت نام اولا باید فیلترشکن شما خاموش باشد. ثانیا حجم فایل ویدئویی کمتر از ۳۰ مگابایت باشد.
      اگر با رعایت این نکات بازهم به مشکل خوردید از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی مجددا امتحان کنید.

  • سلام مشاور یکی از مدارس هستم میخواستم ببینم آقای تهرانی حاضرند دعوت ما رو بپذیرند وتشریف بیارند مدرسه ما با دانش آموزان صحبت کنند۸

  • سلام خسته نباشید من چندبار در قسمت تماس با ما شماره تلفنمو گذاشتم که برای مشاوره کنکور بهم زنگ بزنید اما تا الان کسی باهام تماس نگرفته

    • درس زندگی
      ۱۳۹۷-۰۴-۱۹ ۱۵:۳۷

      سلام پریا هستم از دستیاران
      شما اشتباها اقدام به ارسال فرم تماس با ما کرده اید به همین دلیل پیگیری نشده است. روش ثبت نام در مرکز مشاوره کنکور ما فقط ارسال فرم پیش ثبت نام هست که لینک آن در زیر هر یک از طرح های مشاوره تحصیلی ما در همین صفحه آمده است.

      • سلام من خودم فرزانگان یک تهران درس می خونم و فرم پیش ثبت نام هم تکمیل کردم و براتون فرستادم. متأسفانه اصلا مشاور کنکور خوبی نداریم و از همه تاسف بارتر اینکه از طرف مدیر مدرسه موفقیت بچه ها در کنکور خیلی جدی گرفته نمیشه . دو تا از دوستانم هم دبیرستان روشنگران و کوشش درس می خونند و امسال که وارد کلاس دوازدهم می شند قصد دارند مثل من برای مشاوره تحصیلی دکتر تهرانی ثبت نام کنند.
        معدل یکیشون حدود ۱۷.۵ هست ولی اون یکی معدلش ۱۸.۳۲ آیا با این معدلها می تونند شاگرد آقای دکتر بشوند و با پذیرششون موافقت میشه ؟
        در ضمن معرف هر سه تای ما پسرداییم هست که با وجود اینکه یه مدرسه دولتی عادی درس می خوند اما به کمک جناب تهرانی پارسال پزشکی تهران قبول شده اگه لازم هست اسمش رو هم براتون می فرستم!
        پیشاپیش از زحماتتون سپاسگزارم

        • درس زندگی
          ۱۳۹۹-۰۳-۲۳ ۱۷:۳۵

          سلام مهسا هستم از دستیاران
          برای پذیرش دانش آموزان در طرح مشاوره تحصیلی جناب سینا تهرانی هیچ شرط معدلی نداریم . نیازی هم به معّرف نیست زیرا آنچه در پذیرش شما اهمیت دارد پاسخگویی صحیح و صادقانه به سوالات مدنظر ما در فیلم ارسالی در فرم پیش ثبت نام است.

  • سلام
    مدیر یک دبیرستان غیرانتفاعی در منطقه یک تهران هستم . از طریق یکی از رتبه های برتر آقای تهرانی که از دانش آموزان سال گذشته دبیرستان ما بودند متوجه شدم که ایشان کارگاههای تخصصی روش مطالعه درسهای مختلف را در مدارس برگزار می کنند، لطفا اعلام بفرمایید که شرایط ثبت نام گروهی دانش آموزان در چنین کارگاههایی به چه صورت است؟ و آیا امکان برگزاری این کارگاهها در خود مدرسه وجود دارد و معلمین ما نیز می توانند در این کارگاهها شرکت نمایند یا خیر !

    • درس زندگی
      ۱۳۹۷-۰۳-۲۳ ۰۹:۴۴

      سلام پریا هستم از دستیاران ارشد
      به ترتیب به پرسش های شما پاسخ می دهم:

      ۱- امکان برگزاری کارگاههای تخصصی در زمینه مورد اشاره شما یعنی آموزش روش های مطالعه دروس عمومی و اختصاصی و سایر زمینه های مشاوره تحصیلی و کنکور وجود دارد. لطفا تقاضای خود را بطور رسمی به ایمیل سایت درس زندگی به نشانی زیر ارسال بفرمایید تا شرایط ثبت نام و برگزاری کارگاهها خدمت شما ارائه شود.

      info@darsezendegi.com

      ۲- همچنین سرکار خانم می توانید تقاضای برگزاری این کارگاهها را در دبیرستان خود بدهید اما انجام اینکار مسلتزم رعایت نکات امنیتی خاصی است. نظیر بررسی دقیق تک تک دانش آموزان شرکت کننده در کلاس توسط دستیاران آقای تهرانی و تأیید نهایی توسط شخص آقای تهرانی ، جلوگیری از ورود تلفن همراه و سایر دستگاههای فیلمبرداری و ضبط صدا که در صورت توافق در قالب یک فایل بصورت تدوین شده در اختیار متقاضی برگزاری کارگاه قرار می گیرد.

      ۳- به دلیل آنکه آقای تهرانی همواره تلاش کرده اند تا روشهای علمی ایشان از چشمان تیزبین طراحان محترم سازمان سنجش و نیز سودجویان فضای کنکور پنهان بماند لذا امکان شرکت دبیران محترم در چنین کارگاههایی وجود ندارد.

  • سلام روزتون بخیر من برای دخترم فرم ثبت نام در مرکز مشاوره کنکورتون رو تکمیل کردم حتی شماره ی تماس هم گذاشتم که تماس بگیرید اما دریغ از یک تماس . ضمنا دختر من در تیزهوشان شهر شیروان درس می خونه و خیلی با استعداده لطفا بگید اقای تهرانی با من تماس بگیرند چون اول باید سوالامو از ایشون بپرسم اگه از نظر من تایید شدند حتما برای ثبت نام دخترم اقدام می کنم

    • درس زندگی
      ۱۳۹۶-۱۲-۱۴ ۱۲:۲۴

      سلام مانا هستم از دستیاران »»»
      فرزندتان شرایط ثبت نام در مجموعه ما را نداشته است به همین دلیل با درخواست شما مخالف شده است، ضمنا قبل از ارسال هرگونه درخواستی اطلاعات خود را در مورد مشاور تحصیلی مورد نظرتان تکمیل کنید و بعد اقدام به تکمیل فرم نمایید زیرا ظاهرا اطلاع ندارید که آقای تهرانی در حال حاضر بهترین مشاور تحصیلی کشور هستند و این ایشان هستند که با سختگیری تمام شاگردانشان را انتخاب می کنند و نیازی به تأیید افرادی چون شما ندارند.

      بررسی عملکرد بهترین مشاوران تحصیلی و کنکور توسط تحلیلگران آموزشی

      • من امسال یعنی برای کنکور ۹۷ از dvd های … استفاده می کردم که اولا خیلی تعدادشون زیاد بود و نتونستم همه شونو تموم کنم توی درس هایی مثل زیست و ریاضی هم که به وسط فیلم ها رسیده بودم اصلا توی کنکور خوب عمل نکردم چون به نظرم سوالات امسال خیلی سخت تر از پارسال شده بود و هرکاری می کردم به جواب تستها نمی رسیدم. در کل امسال کنکورو خیلی بد دادم. آیا می تونم برای ثبت نام در طرح های مشاوره کنکورتون تقاضا بدم و چطوری لطفا راهنماییم کنید؟

        • درس زندگی
          ۱۳۹۷-۰۴-۱۴ ۲۰:۰۳

          سلام امیرحسین هستم از دستیاران
          در متن ارسالی شما ، اسم موسسه ای که اشاره کرده بودید را نمایش نداده ایم. بله می توانید، لطفا ابتدا شرایط ثبت نام و انواع طرح های مشاوره کنکور که در همین صفحه آمده است را با دقت مطالعه و با تکمیل فرم پیش ثبت نام طرح مشاوره تحصیلی مدنظرتان ؛ درخواست ثبت نام بدهید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
question