واحد برنامه ریزی کنکور و برنامه درسی

بهترین برنامه ریزی کنکور و برنامه درسی

ارائه هوشمندانه ترین و علمی ترین برنامه ریزی کنکور و برنامه ریزی درسی

فقط ویژه دانش آموزان رشته های علوم تجربی و ریاضی

برنامه ریزی کنکور یک فرآیند علمی و تخصصی است

آن برنامه درسی که بتواند یک دانش آموز را در امتحانات مدرسه موفق گرداند و یا به رشته های پرطرفدار دانشگاههای مطرح تهران برساند؛ نیازمند دانش برنامه ریزی و تسلط بر تفکرات راهبردی طراحان امتحانات نهایی و یا آزمون سراسری است.

این تفکر که برخی می گویند: برنامه ریزی درسی وظیفه خود دانش آموزان است، نشانه چیست؟

این نوع طرز فکر نشان می دهد که تعریف آنها از برنامه درسی یک جدول هفتگی پیش پا افتاده است که در آن برای هر روز، صفحاتی از کتابهای درسی یا کنکور با زمانهای تعریف شده تعیین شده است و در کنار آن به دانش آموز گفته شده است که برای اجرای این برنامه می بایست خود را در بسیاری از زمینه ها محدود کرده و فعالیت های خاصّی را انجام ندهد. به همین دلیل است که آنها معتقدند یک دانش آموز نیز می تواند برای خودش برنامه ریزی کند.

حال آنکه طرح ریزی یک برنامه درسی نیازمند علم مدیریت برنامه ریزی ؛ اشراف کامل بر علم مدیریت حافظه ؛ روش تفکر طراحان آزمون و چندین مؤلفه تأثیرگذار دیگر دارد.

باید توجه داشت که طراحان سؤالات آزمون سراسری، اساتید برجسته دروس خود هستند و براحتی می توانند با راهبردهایشان مشاورین کنکور را زمین گیر کنند. لذا با برنامه های درسی پیش پا افتاده و تکراری که در دسترسس همگان قرار دارد نمی توان بر این راهبردها چیره شد.

 

بهترین برنامه کنکور و برنامه ریزی درسی

ویژگی های برنامه ریزی کنکور و برنامه درسی ما

برنامه ریزی کنکور و برنامه های درسی ما برگرفته از علم مدیریت برنامه ریزی آموزشی است،

به همین دلیل است که رتبه های برتر کنکور ، برنامه های درسی علمی را یکی از عوامل اصلی موفقیت خود می دانند.

  • قابل اجرا بودن برنامه

    برنامه ریزی کنکور ما بگونه ای است که حتی دانش آموزان پیش دانشگاهی که می بایست ساعاتی را در مدرسه حضور داشته باشند هم قادر خواهند بود تا برنامه درسی هر روز خود را بخوبی و بطور کامل اجرا نمایند.

  • یکنواخت نبودن برنامه

    برنامه درسی سینا تهرانی یکنواخت نیست، به همین دلیل به هیچ وجه نمی توان برنامه هفته بعد را پیش بینی نمود، زیرا برنامه ریزی درسی با تکیه بر متد بهبود عملکرد حافظه طراحی شده است و بدون احساس سردرگمی باعث پیشرفت خیره کننده فرد در دروس مختلف می شود.

  • روش مطالعه ویژه هر درس

    هریک از دروس داخل برنامه درسی ما دارای روش مطالعاتی خاصی است که آقای تهرانی و دستیاران ایشان در جلسات مشاوره کنکور آموزش می دهند. این روش ها باعث می شود تا سرعت مطالعه و حجم مطالبی که می بایست مطالعه شود به شدت کاهش یابد.

  • طراحی مسیر دروس

    مسئولیت طراحی مسیر هر درس داخل برنامه درسی که شامل تعیین مباحث مورد مطالعه و سؤالات منتخب می شود؛ برعهده رتبه های برتر کنکوری ست که موفق به کسب درصدهای بالا در آن درس شده اند، لذا اشراف کامل بر تفکرات طراحان سؤالات امتحانی و کنکور دارند.

  • شناسایی ایده های طراحان

    مسئولین هر درس طبق شیوه هایی که در طی سالهای آماده سازی خود برای کنکور آموخته اند، اقدام به شناسایی مفاهیم مورد نظر طراحان سؤالات نموده و بطور دقیق مباحث و تستهای خاصی را در داخل برنامه درسی یا برنامه کنکور قرار می دهند.

  • نقشه تست زنی و تست های منتخب

    برای تک تک دروس داخل برنامه های درسی یک نقشه حل مسئله و برای برنامه های کنکور یک نقشه تست زنی به همراه سؤالات منتخب فوق العاده ارائه می شود تا ساعات مطالعه به شدت کاهش یافته و سرعت و دقت حل مسئله یا تست به شدت افزایش یابد.

  • برنامه های درسی بروزشده و منحصربفرد

    دسترسی ما به برنامه ریزی کنکور مؤسسات و مشاورین تحصیلی نشان می دهد که این برنامه حتی یک درصد هم مشابه برنامه آنها نیست و هر سال منطبق با روش طراحان امتحانات نهایی و کنکور بروز می شود.

  • برنامه های درسی کاملاً محرمانه

    به دلیل سیستم برنامه ریزی درسی چند لایه و ملاحظات امنیتی شدیدی که در فرآیند ثبت نام و آماده سازی دانش آموزان لحاظ کرده ایم؛دسترسی افراد متفرقه به این برنامه ها امری محال است؛ لذا مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید.

  • ساعات مطالعه منطقی

    پیتر دراکر پدر مدیریت آمریکا می گفت: انسان موفق کسی نیست که ساعات زیادی را سخت کار کند؛ بلکه کسی است که کاری را در زمان کمتر اما بصورت هوشمندانه تر انجام می دهد. لذا برنامه ریزی درسی یا کنکور ما نیازی به ساعتهای طولانی مطالعه ندارد.

  • مرورهای منطبق با الگوریتم مدیریت حافظه

    در برنامه کنکور یا برنامه های درسی ما ، مرورهای بسیاری بر اساس الگوی حافظه و یادگیری دانشگاه استنفورد که فقط دانشجویان رشته های خاصی از این دانشگاه با آن آشنا هستند قرار داده شده تا دانش آموزان بعد از گذشت زمان نگران فراموش کردن مطالب آموخته شده قبلی نباشند.

  • پرهیز از اضافه خوانی و اتلاف وقت

    در برنامه ریزی درسی ما دانش آموز فقط چیزهایی را می خواند که گروههای تحلیل دروس گروه درس زندگی با بررسی دقیق ایده های طراحان امتحانات نهایی و سازمان سنجش استخراج کرده اند و لذا نیازی به مطالعه حجم عظیمی از مطالب درسی وقتگیر نیز نمی باشد.

  • ایجاد نظم درونی و مهار استرس

    برنامه ریزی کنکور یا درسی سینا تهرانی بصورتی است که مانع از ایجاد بی نظمی و افزایش استرس در دانش آموزان می شود. دانش آموزانی که این برنامه ها را اجرا کرده اند می گویند: جذابیت تصویری ، چیدمان درسها و ظرائف بسیار خاصی که در داخل برنامه گنجانده شده هرگز باعث خستگی، احساس اضطراب و ناامیدی آنها نشده است.

question