تدریس خصوصی و نیمه خصوصی ویژه کنکور ۹۷

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. دپارتمان ها
  4. chevron_right
  5. دپارتمان مشاوره کنکور
  6. chevron_right
  7. کلاس های کنکور
  8. chevron_right
  9. تدریس خصوصی و نیمه خصوصی ویژه کنکور ۹۷
تدریس خصوصی و نیمه خصوصی برای کنکور ۹۷

تدریس خصوصی و نیمه خصوصی ویژه کنکور ۹۷

ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی و نیمه خصوصی کنکور ۹۷ و تنها ویژه دانش آموزان ثبت نام شده در مرکز مشاوره کنکور سینا تهرانی می باشد . مدرس کلاسها نفرات برتر گروه درس زندگی در کنکورهای سالهای قبل هستند که کاملاً با روشهای تدریس سیناتهرانی آشنا می باشند. 

 – تدریس خصوصی و نیمه خصوصی ریاضی جامع تجربی در ۳۰ جلسه :  بسیاری از دبیران و دانش آموزان و حتی مشاورین کنکور تصور می کنند برای تسلط بر درس ریاضیات و فیزیک حتماً باید چندین هزار تست مختلف را بررسی نمود. اما در این دوره و در قالب بررسی و تحلیل تنها ۷۰۰ تست ویژه در کلاس های تدریس خصوصی یا نیمه خصوصی خواهید آموخت تا به شیوه رتبه های برتر کنکور سراسری و در کمترین زمان ممکن به سوالات درس ریاضیات و هندسه در کنکور سراسری پاسخ داده و ایده های طراحان در طراحی سوالات کنکور را نیز واکاوی نمایید.بدیهی است بعد از سپری نمودن این دوره باید قادر به پاسخگویی به هرگونه سوال ریاضیات سراسری باشید.

– تدریس خصوصی و نیمه خصوصی فیزیک جامع رشته های تجربی و ریاضی در ۳۰ جلسه :  همانند درس ریاضیات تجربی ، در درس فیزیک نیز رتبه های برتر کنکور گروه درس زندگی در قالب بررسی و تحلیل تنها ۵۵۰ تست سراسری شما را قادر به پاسخگویی به هرگونه سوال فیزیک رشته های ریاضی و تجربی در کنکور سراسری خواهند نمود.

کلاس کنکور شیمی جامع رشته های تجربی و ریاضی در ۲۵ جلسه :  در درس شیمی نیز رتبه های برتر کنکور گروه درس زندگی در قالب بررسی و تحلیل تنها ۶۰۰ تست سراسری شما را قادر به پاسخگویی به هرگونه سوال شیمی رشته های ریاضی و تجربی در کنکور سراسری خواهند نمود. ضمن آنکه شما به روشهای سریع حل مسائل شیمی در کنار بهره گیری از تکنیک های محاسباتی بسیار خاص مسلط خواهید شد.

– کلاس کنکور عربی در ۱۶ جلسه :  در این کلاس شما می آموزید که بدون حفظ قواعد دست و پا گیر و خسته کننده و بدون فرو رفتن در تله تستی طراحان ، قواعد هر درس را در کمترین زمان ممکن توسط یکی از دانش آموزان که در کنکور ۹۳ تستهای عربی را ۱۰۰% زده است، پاسخ دهید. 

– کلاس کنکور زبان انگلیسی در ۸ جلسه :  آیا می دانستید تنها با آموختن مهارتهای تست زنی خاص قادر خواهید بود که به تمام تستهای زبان انگلیسی کنکور پاسخ دهید. این کلاس به اندازه ای از کیفیت بالا برخودار است که حتی برخی از دبیران زبان تهران را نیز وسوسه کرده است تا عوامل خود را به سمت این کلاسها هدایت کنند تا بدین وسیله روشهای استاد زبان گروه درس زندگی را فراگیرند ، لذا به همین دلیل ثبت نام تنها برای شرکت کنندگان در کمپ کنکوری درس زندگی امکان پذیر است . میانگین درصد بچه های کمپ کنکوری ما در زبان انگلیسی بالای ۹۰ است . لازم به ذکر است که بگوییم : سال گذشته دانش آموزی از یکی از مدارس تیزهوشان تهران داشتیم که می گفت دبیر زبان مدرسه شان که از درصدهای بالای تست زنی ایشان متحیر مانده بود ، به وی پیشنهاد داده بود که در ازای دریافت مبلغ کلانی روشهای تست زنی ای که آموخته است را به او نیز آموزش دهد.

– کلاس کنکور زیست شناسی در ۳۰ جلسه :  بسیاری از مراجعین ما می گویند ما چندین بار کتابها و جزوات زیست خود را مطالعه کرده بودیم اما نمی دانیم چرا درصدمان در کنکور بسیار دور از انتظار بوده است . آیا شما تصور می کنید بدون تسلط بر شیوه های مطالعه و تست زنی این درس و عدم آشنایی با سبک سوالات طراحان باهوش کنکور سراسری قادر به کسب درصدهای بالا خواهید بود؟ مدرس این کلاس از رتبه های برتر کنکور سراسری ۹۱ بوده و با شیوه ای نوین و متفاوت به آموزش نکات زیست شناسی کنکور می پردازد . ما معتقدیم دانش آموزی که در کنکور سراسری زیست را حدود ۹۵ درصد زده است و با روشهای تست زنی زیست شناسی که توسط مشاور کنکوری درس زندگی به وی آموزش داده شده است ، بهتر از هر دبیر با تجربه زیست شناسی، قادر خواهد بود تا شاگردانش را به درصدهای بالا در این درس برساند. میانگین درصد زیست شناسی دانش آموزان این کلاس در کنکورهای سالهای ۹۱ و ۹۲ حدود ۸۳ درصد بوده است . 

 

نتیجه‌ای پیدا نشد.
question